ציוד בע"מ - יבואן בלעדי של מלגזות לינדה, שיווק מלגזות וציוד שינוע‎

800-123-4567, Fax: 718-724-3312

sales@equipment.co.il

Mon-Fri: 9:00 am – 5:00

ראשון -חמישי 7:30 - 16:30
צרו איתנו קשר טלפוני בשעות הפתיחה 04-8811700
ציוד בע"מ - יבואן בלעדי של מלגזות לינדה, שיווק מלגזות וציוד שינוע‎

תקנון אתר ציוד בע”מ

תקנון ותנאי שימוש

  1. כללי
  1. האתר (“האתר“) הינו בבעלות ציוד בע”מ (“החברה“) ח.פ. 516164676 ומופעל על ידה. האתר משמש כאתר תדמית לחברה וכן כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים וציוד על ידי גולשיו באתר (“המשתמשים“).
  2. השימוש בלשון זכר בתנאי השימוש, נעשה מטעמי נוחות בלבד.
  3. הוראות תקנון זה יחולו על השימוש באתר וכן על רכישת מוצרים באמצעותו. הוראות תקנון זה יכול שישתנו מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וללא הודעה מוקדמת או הודעה בדיעבד. 
  4. הוראות מדיניות הפרטיות של החברה, הוראות האחריות וכל הוראה נוספת שתפורסם באתר מעת לעת, בין כחלק מתקנון זה או בנוסף לו, ייחשבו לחלק מתקנון זה ותנאיו יחולו עליו. הוראות התקנון והוראות המסמכים הנוספים כאמור, כפי שיהיו מעת לעת, יהוו הסכם מחייב בין המשתמשים לבין החברה (התנקון ביחד עם התנאים הנוספים כאמור, יכונו להלן יחד “התנאים“).  
  5. שימוש המשתמשים באתר, לרבות גלישה בו וכן רכישות באמצעותו, מהווה הסכמה של המשתמשים לתנאים. החברה ממליצה כי תעיין מעת לעת בתנאים. ככל שאינך מסכים לתנאים כפי שהם, הנך מתבקש שלא לעשות כל שימוש באתר (לרבות גלישה ורכישת מוצרים). 
  6. למען הסר ספק, נוסח התנאים המחייב והקובע בכל מועד הינו נוסח התקנון והתנאים כפי שהם מופיעים באתר. 
  7. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין תוכן האתר לתוכן התנאים, יגבר תוכן התנאים. 
  8. נוסח תקנון זה והתנאים נועדו להתקיים זה לצד זה ולא להחליף או לצמצם זה את תחולת זה, והם הינם מצטברים ולא חליפיים. 
  9. אתר זה נועד לשימוש אישי ו/או לשימוש עסקו של הגולש בלבד. חל איסור לרכוש באתר ציוד לצרכי שימוש סיטונאי. 
  10. הרישום לאתר, מסירת המידע בתהליך הרישום, שמירתו והשימוש במידע ע”י החברה יתבצע ע”פ תנאי מדיניות הפרטיות של האתר כפי שיהיו מעת לעת. 
  11. שימושים אסורים באתר

השימושים הבאים יהיו שימושים אסורים: 

  1. הרשמה לאתר או ביצוע כל פעולה בו בשם ובפרטים כוזבים מטעים או מזויפים. ביצוע האמור עלול לעלות כדי עבירה פלילית ועוולה אזרחית. 
  2. העתקת תוכן האתר או חלק ממנו. תוכן האתר הינו קניין רוחני של החברה בלבד וכל שימוש בו ללא רישיון כדין מאת החברה (בכל אופן שהוא, לרבות שכפול, שידור, העתקה וכיו”ב)  – אסור. 
  3. כל שימוש באתר שלא על פי כל דין, או כל שימוש שמפר זכויות של צדדים שלישיים ובכלל זה שימוש הפוגע בשמו הטוב של אדם אחר או שימוש הפוגע בזכותו של אדם אחר לפרטיות. 
  4. חל איסור על שימוש באמצעים טכנולוגיים (כגון Crawlers, Robots וכיו”ב) לרבות ומבלי לגרוע לצרכי מעקב, סריקה, חיפוש, איסוף או אחזור מידע. 
  5. להציג תוכן מהאתר בתוך מסגרת גלויה או סמויה או להציג את תוכן האתר בכל דרך לרבות כאלה המשנים את עיצובם המקורי באתר, לרבות כל החסרה או הוספה.
  6. כל שימוש אחר שלא פורט לעיל והוא עומד בניגוד להוראות כל דין, בניגוד לתקנת הציבור, או שימוש שאינו מהווה שימוש סביר והוגן באתר. 
  7. מוצרים ומכירות
    1. באתר יוצעו מוצרים למכירה מעת לעת, בתנאים ובמחיר ע”פ שיקול דעתה הבלעדי של החברה. החברה תהיה רשאית להוסיף מוצרים או לגרוע אותם, וכן לשנות את תנאי המכירה, לרבות מחיר, התקנה, דמי משלוח, מועד משלוח וכיו”ב, ללא הודעה מוקדמת או בדיעבד. 
    2. לא תתאפשר מכירה סיטונאית באתר. 
    3. אין בהופעת מוצר באתר בכדי להוות התחייבות של החברה כי המוצר נמצא במלאי. ככל שתבוצע הזמנה והמוצר אינו במלאי, החברה תודיע על כך למשתמש תוך זמן סביר ותנסה, ככל הניתן, להציע מוצר חלופי. ככל שהדבר אינו אפשרי, תבטל החברה את העסקה ללא מחויבות של כל צד כלפי משנהו. 
    4. ככל שיפורסמו לצד מוצרים המוצעים למכירה תמונות, התמונות ייעודו לצרכי המחשה בלבד ואין להסתמך עליהן. האמור במפרט הטכני או בתיאור הכתוב ביחס לכל מוצר יהווה התיאור הקובע והוא יגבר על כל תמונה או צילום. האמור בסעיף זה כפוף גם לאמור מטה לעניין תוכן שנמסר לחברה על ידי צדדים שלישיים או שפורסם על ידי החברה באתר מטעמם.  
    5. החברה משקיעה ותשקיע מאמצים רבים על מנת לוודא כי תיאור המוצרים המופיעים באתר יהיה מדויק. אולם, במקרה של אי תאימות בין המוצר לבין תיאורו או המפרט הטכני שלו, החברה תאפשר למשתמשים לקבל את המוצר כפי שהוא או לבטל את העסקה ולקבל את כל הסכומים שנגבו בפועל בגין המוצר. 
  8. הזמנות
    1. לא תתאפשר רכישה באמצעות האתר ללא הרשמה לאתר באמצעות פרטים בסיסיים (כגון שם, כתובת, מספר טלפון, דואר אלקטרוני וכיו”ב). 
    2. רכישה באמצעות האתר תתאפשר רק לאחר הזנת פרטי כרטיס אשראי. הרכישה תושלם בכפוף לזמינות המוצר שהוזמן במלאי ובכפוף לקבלת אישור של חברת האשראי לצורך כך.
    3. החברה תשלח, תוך מס’ שעות מביצוע הזמנה, אישור על ביצועה באמצעות דואר אלקטרוני. אין באישור כאמור משום אישור כי הרכישה בוצעה, כי המוצר זמין במלאי או כי ניתן אישור חברת האשראי. אין במתן אישור על ביצוע הזמנה כאמור בכדי לחייב את החברה. 
    4. החברה אינה מתחייבת לקבל או לכבד כל שינוי לאחר מועד ההזמנה (לרבות במוצר המוזמן, בפרטי האשראי וכיו”ב), אלא כנדרש ע”פ דין. כל שינוי בפרטי האשראי עלול להיות מחויב בתשלומים נוספים כפי שייקבע על-ידי חברות האשראי.  
    5. המידע האצור במערכות המחשוב של החברה, מעת לעת, יהווה ראיה לכאורה לאמור בו. 
    6. לא תתאפשר ביצוע הזמנה על ידי מי שאינו עומד בתנאים מצטברים אלה: הוא לפחות בן 18, בעל ת”ז ישראלית בתוקף עם כתובת בישראל או תאגיד המאוגד ע”פ דין עם כתובת במדינת ישראל; המשתמש הינו בעלים של תיבת דואר אלקטרוני; המשתמש נרשם לאתר כנדרש ועומד בהוראות התנאים (כהגדרתם לעיל) כפי שיהיו מעת לעת. 
    7. למען הסר ספק, החברה תהיה רשאית שלא לבצע מכירה למשתמש או משתמשים וכן לבטל הזמנה או הזמנות לפי שיקול דעתה, בכל מקרה של חשש מצדה לאי עמידה בתנאים או במקרה של חשש מצד החברה כי המשתמש לא יוכל לעמוד בהתחייבויותיו כלפי החברה.  
  9. ביטול עסקה והחזרת מוצרים
    1. הוראות חוק הגנת הצרכן יחולו על רכישת מוצרים מהאתר, בהתאם להוראותיו.
    2. עסקה לרכישת מוצרים תהיה ניתנת לביטול תוך 14 ימים מעם ביצוע העסקה או קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב המכיל את עיקר תנאי העסקה כנדרש על פי חוק (לפי המאוחר), על פי חוק. 
    3. בביטול עסקה או החזרת מוצר עקב פגם או אי התאמה במוצר או עקב אי אספקה במועד שנקבע בעסקה; או עקב כל הפרה אחרת של תנאי העסקה, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את הסכומים ששולמו בגין המוצר בפועל ותבטל כל חיוב עתידי בגינו. המשתמש ישיב את המוצר לחברה או יאפשר את איסופו ממנו ויודיע על כך לחברה. 
    4. הודעה על ביטול העסקה או מימוש כל זכות העומדת לרוכש על פי דין תבוצע באחת מהדרכים כדלקמן, ובלבד שבהודעה יפורטו שמו של הרוכש ומספר תעודת הזהות שלו: 
      1. באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת sales@equipment.co.il
      2. באמצעות הודעה טלפונית למספר   052-6809996
      3. באמצעות דואר רשום שיישלח לכתובת רח’ בל 4 מפרץ חיפה
    5. בכל מקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר או אי אספקה במועד שנקבע, ביטול העסקה יתאפשר ע”פ דין בלבד בכפוף לדמי טיפול בסך של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ (לפי הנמוך) ובמקרה כזה יחויב הרוכש להשיב את המוצר למקום העסק של החברה כפי שהחברה תודיע לו. עלות ההחזרה או המשלוח תחול על הרוכש, וככל שאיסוף המוצר יתבצע ע”י שליחים מטעם החברה, יישא הרוכש בעלות האיסוף בנוסף לדמי הטיפול כאמור לעיל.  
    6. החברה תהיה רשאית לבטל את העסקה ללא חיוב כלשהו לחברה (וככל שגבתה סכום כלשהו מהרוכש, היא תשיבו לרוכש במלואו ותבטל חיובים עתידיים), באחד מהמקרים הבאים: 
      1. המוצר אינו זמין במלאי;
      2. אירעה טעות בתום לב במחיר המוצר, תיאורו או המפרט הטכני לשלו;
      3. עקב תקלה באתר או תקלה בכל רשת ציבורית המשרתת את האתר (ובכלל זה רשתות תקשורת, טלפוניה, חשמל וכיו”ב); 
      4. כל תקלה עקב “כח עליון”;
      5. ככל שהמשתמש הפר את התנאים (כהגדרתם להלן) או ישנו חשש מצד החברה לביצוע ע”י המשתמש של עוולה אזרחית, עבירה פלילית או לכך שהמשתמש לא יוכל לעמוד בהתחייבויותיו לתשלום. 
  10. אספקה, התקנה, משלוח ואחריות
    1. למעט אם החברה קבעה אחרת ביחס למוצר ספציפי, המוצרים הנרכשים ניתנים לאיסוף מאתרי החברה כפי שיהיו מעת לעת, או לחילופין, החברה תוביל את המוצר למקום עסקו של הלקוח, ובמקרה כזה יחולו תעריפי ההובלה של החברה כפי שיהיו מעת לעת (ויכול שישתנו בהתאם למיקום יעד ההובלה). 
    2. ככל שנדרשת הדרכה ביחס לשימוש במוצר, הדרכות כאלה יינתנו באתרי החברה בלבד, בתיאום מראש. אחריות בגין המוצרים תסופק לכל מוצר בנפרד ע”י היבואן שלו או יצרנו (ככל שרלוונטי) או על-ידי החברה, אם כך קבעה, בהתאם לתנאים שתקבע החברה לגבי כל מוצר. החברה רשאית לקבוע כי לא תוענק אחריות למוצר ככל שהתקנתו או הרכבתו בוצעה ע”י מי שאינו מטעם החברה או בוצע בו כל שינוי שלא מטעמה או אוחסן או נשמר בתנאים שאינם הולמים. 
    3. בכל מקרה של תקלה המצריכה את הפעלת האחריות, יפנה הרוכש לחברה (או ליצרן / יבואן, לפי העניין) באופן המצוין בתעודת האחריות, או, ככל שלא צוין, באחד האופנים המצוינים בסעיף 5.4 לעיל.  
  11. קניין רוחני
    1. כל תכני האתר וכן כל עיצוב, אפיון, תכנון וכיו”ב הקשורים בו הינם קניין רוחני של החברה או של מי מטעמה או של צדדים שלישיים שאפשרו לחברה שימוש בהם, ומוגנים ע”פ דיני זכויות היוצרים. חל איסור על כל שימוש בתוכן מתכני האתר ללא רישיון בכתב. 
    2. שמה המסחרי, וכל לוגו או סמליל, מהווים קניין רוחני של החברה וכל שימוש בהם ללא מתן רישיון בכתב – אסור. 
  1. אחריות
  1. תוכן האתר מוצע למשתמשים כפי שהוא (AS IS) ועל בסיס זמינותו מעת לעת (As Available). החברה אינה מתחיבת כי האתר יפעל באופן רציף ו/או ללא תקלות. המשתמשים מצהירים כי ידוע להם שתוכן האתר יכול שיכלול טעויות בתום לב. החברה תעשה כל מאמץ לתקן טעויות כאלה תוך זמן סביר מעם קבלת הודעה על כך. 
  2. החברה אינה אחראית על מידע המוצג באתר מטעמם של צדדים שלישיים, ובכלל זה אמיתותו, נכונותו או אי הפרה של זכויות קניין רוחני בו. כל אחריות כאמור תהיה של הצדדים השלישיים. כל תוכן ו/או מידע המובא באתר בקשר למאפייני המוצר, אשר מקורו בצדדים שלישיים, כגון יבואן ו/או יצרן המוצר ו/או ספק השירות (לפי העניין), לרבות מפרטים, הוראות הפעלה ונתונים שונים, נמסר על ידם ולחברה לא תהיה כל אחריות לגביו.
  3. החברה אינה אחראית לכל פעולה של משתמש ממשתמשיה באתר, ובכלל זה פרסום כל מידע או תגובה המפרים כל דין. החברה תפעל להסיר כל מידע כאמור לאחר מתן הודעה בכתב על כך ותוך זמן סביר. 
  4. החברה תעשה כל מאמץ כדי למנוע תקלות באבטחת מידע, אולם החברה אינה מתחייבת כי לא יהיו תקלות כאלה והיא אינה מתחייבת כי לא יבוצעו או יצליחו ניסיונות פריצה, פישיניג וכד’ לאתר. החברה תפעל בכל דרך מקובלת על מנת למנוע או למזער נזקים כאמור.   
  5. החברה תעשה כל מאמץ סביר שהמידע שיובא באתר יהיה מדויק ככל הניתן. עם זאת, ייתכנו באתר ו/או בתוכן ובמידע המובאים בו, לרבות לגבי כל מוצר ו/או שירות ו/או מידע שיבושים, אי דיוקים וטעויות, בין היתר עקב מעשים ו/או מחדלים של החברה ו/או מי מטעמה ו/או של צדדים שלישיים. המשתמש פוטר בזאת את החברה מכל אחריות בשל המידע ו/או התוכן המובא על ידה באתר ו/או טעויות בו, לרבות בגין כל נזק, ישיר או עקיף, הנגרם למשתמש בשל כל תוכן ו/או המידע כאמור ו/או הסתמכות המשתמש עליו, לרבות בקשר למוצרים, תיאורים, מחירים וכדומה. 
  6. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, למעט על פי כל דין, בשום מקרה לא תהיה החברה אחראית לנזקים עקיפים מכל סוג (ובכלל זה פיצויים בגין הפסד עבודה ועסקים, הפסד רווחים, הפסקות והפרעות עבודה, הפסד ו/או איבוד מידע עסקי, פגיעה במוניטין, וכל הפסד ו/או נזק כספי אחר, צפוי ושאינו צפוי), ואחריותה הכוללת של החברה לא תעלה בשום מקרה על הסכומים שגבתה מהמשתמש בפועל. אין בהגבלת האחריות בסעיף ‏זה, בכדי לגרוע מכל הגבלת אחריות אחרת המפורטת בתנאי השימוש, לרבות מדיניות הפרטיות.
  7. באתר עשויים להיכלל קישורים (‘לינקים’) לאתרי אינטרנט אחרים, שאינם מופעלים ע”י החברה. הקישורים נועדו אך ורק לנוחותם ולידיעתם של המשתמשים. קישורים אלו אינם בשליטתה של החברה והיא אינה מפקחת על תוכן האתרים המקושרים. ככל שהאתר מכיל קישורים אלו, אין בכך כדי להעיד על הסכמה ו/או אחריות של החברה לתכנים המופיעים באתרים המקושרים ו/או מהווה ערובה לאמינותם, עדכניותם, תקינותם או חוקיותם ו/או למדיניות הפרטיות ותנאי השימוש הננקטים על ידי בעליהם. החברה אינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם כתוצאה מהשימוש באתרים המקושרים ו/או מהסתמכות עליהם וממליצה לקרוא בעיון את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אתרים אלו, ככל שקיימים, ו/או לפנות לבעלי האתרים המקושרים בכל מקרה של טענה או בקשה בעניין. החברה רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי להסיר כל קישור מהאתר ו/או להוסיף קישורים נוספים. החברה אינה מתחייבת כי הקישורים לאתרי האינטרנט האמורים יהיו פעילים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל.
  8. המשתמש מתחייב לשפות את החברה ו/או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה שיגרמו להם, במישרין או בעקיפין, ובכלל זה פגיעה במוניטין, פגיעה כלכלית ו/או מסחרית, שכ”ט עו”ד והוצאות משפט בגין כל טענה, דרישה ו/או תביעה הנובעים, במישרין ו/או בעקיפין, מהפרת תנאי השימוש ו/או כל ממעשה ו/או מחדל של המשתמש ו/או מכל חיוב בו תחויב החברה ו/או מי מטעמה אשר על פי תנאי השימוש לחברה אין אחריות לגביו; או שתועלה נגדם על ידי צד שלישי כלשהו כתוצאה משימוש פסול ו/או בלתי חוקי על ידי המשתמש באתר ו/או בתוכנו, לרבות הפרת תנאים אלו.

שונות

  1. התיישנות. מבלי לגרוע מהאמור בתקנון תנאי שימוש זה, המשתמש מסכים ומאשר בזאת כי תקופת ההתיישנות לגבי כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנגד החברה ו/או צדדים שלישיים הקשורים לשימוש באתר על ידי המשתמש ו/או למוצרים המופיעים באתר, תוגבל לתקופה של 6 חודשים וכלל הצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בסעיף 19 בחוק ההתיישנות, תשי”ח-1958.
  2. החוק החל וסמכות שיפוט. הדין הישראלי יחול על הוראות התנאים (כהגדרתם לעיל), ללא מתן תוקף לכללי המשפט הבינלאומי הפרטי. כל עניין הנובע מהתנאים יידון בפני בית המשפט המוסמך במחוז תל אביב בלבד. 
  3. לא ייווצרו בין הצדדים כל יחסי שותפות או יחסי עובד ומעביד. 
  4. אם תנאי מתנאי השימוש ימצא בלתי חוקי, בטל או בלתי אכיף מכל סיבה, תנאי זה ימחק מתנאי השימוש ומחיקתו לא תשפיע על חוקיות ותקפות תנאי השימוש הנותרים. במקרה שכזה, יראו בקיומו של תנאי דומה אחר אכיף במקום התנאי שנמחק או הוסר.
  5. התנאים (כהגדרתם לעיל) מהווים את ההסכם המלא בין המשתמש לבין החברה בכל הנוגע לאופן השימוש באתר ומחליפים כל הבנה ו/או הסכמה אחרת, בעל-פה או בכתב בעניינים אלה.